Επιστροφές & Αλλαγές
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
ΑΚΥΡΩΣΗ
Μπορείτε να ζητήσετε ακύρωση της παραγγελία σας εντός της ίδιας ημέρας από την ανάθεση της παραγγελίας. Κάθε αίτηση που θα έρθει αργότερα δυστυχώς δεν μπορούμε να την δεχτούμε γιατί η παραγγελία έχει ήδη συσκευαστεί και αποσταλεί.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσετε, αζημίως και χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε την αιτία για την οποία επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 14 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα. Μαζί με τα προϊόντα θα πρέπει να εσωκλείσετε και φωτοτυπία της απόδειξης λιανικής πώλησης ή του αντίστοιχου τιμολογίου. Σε μια τέτοια περίπτωση επιβαρύνεστε εσείς τα έξοδα αποστολής και επιστροφής των προϊόντων. Παρακαλείσθε να βεβαιωθείτε ότι τα προϊόντα τα συσκευάσατε καλά για να αποφευχθεί κάθε ζημία κατά τη μεταφορά.
Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος, σας αποστέλλουμε πιστωτικό κουπόνι αντίστοιχης αξίας του προϊόντος για μελλοντική αγορά από το κατάστημα μας και δεν πραγματοποιείται επιστροφή χρημάτων.
Εάν πιστεύετε ότι το προϊόν που παραλάβατε έχει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε εντός 5 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Θα σας συμβουλέψουμε πως θα πρέπει να επιστραφεί.
ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΙΣ – ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ
Η παράδοση των προϊόντων γίνεται από τις εταιρίες Courier στις οποίες προωθούνται τα προσωπικά στοιχεία των χρηστών, όπως ονοματεπώνυμο και διεύθυνση αποστολής, τηλέφωνο έτσι ώστε να καθίσταται εφικτή η παράδοση και εκτέλεση των παραγγελιών.
Οι παραγγελίες αποστέλλονται κανονικά μέσα σε 2-3 εργάσιμες ημέρες και η πλειοψηφία των παραγγελιών παραδίδεται στις θυρίδες σε 3-5 εργάσιμες ημέρες. Εντούτοις δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την ταχύτητα των εταιριών Courier.
Οι εταιρίες Courier θα αφήσουν μια κάρτα παράδοσης στη διεύθυνσή σας ζητώντας να παραλάβετε το δέμα σας από το τοπικό κατάστημα της αντίστοιχης εταιρίας Courier. Όλα τα δέματα είναι ασφαλισμένα για απώλεια ή ζημία.
Εντοπισμός του πακέτου είναι διαθέσιμος, τουλάχιστον δύο ημέρες μετά από την αποστολή, μέσω online υπηρεσίας των εταιριών Courier.
O αριθμός αποστολής σας παρέχεται με μήνυμα στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας αφού αποσταλεί η παραγγελία.
Εάν η παραγγελία σας δεν έχει παραδοθεί μέσα στις παραπάνω αναφερόμενες ημέρες, παρακαλώ επικοινωνήστε με το ταχυδρομείο της περιοχής σας χρησιμοποιώντας τον αριθμό αποστολής του πακέτου που σας έχει δοθεί ως άνω.
Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
1)Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του.
2)Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο. Στην περίπτωση αυτή θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας για να σας δώσουμε όλες τις εναλλακτικές λύσεις.
3)Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.